سرخط خبرها

بیم مصدومیت دوباره در اردوگاه پرسپولیس| آزادی دوباره قربانی سرخ می‌گیرد؟

  • کد خبر: ۱۸۵۸۵۲
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
بیم مصدومیت دوباره در اردوگاه پرسپولیس| آزادی دوباره قربانی سرخ می‌گیرد؟
پرسپولیس درحالی خود را آماده میزبانی از گل‌گهر در ورزشگاه آزادی می‌کند که همچنان بیم مصدومیت بازیکنان این تیم وجود دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ ۵ روز بعد از دیدار با الدحیل در قطر قرار است پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از گل‌گهر میزبانی کند.
با وجود شایعاتی که در خصوص لغو دیدار‌های این هفته شنیده می‌شد این مسابقه در حالی برنامه‌ریزی شده که مشخصاً زمین چمن ورزشگاه آزادی تا آن زمان شرایط خوبی پیدا نخواهد کرد و پرسپولیس دوباره از مشکل نداشتن یک زمین خوب و هموار در بازی‌های خانگی خود عذاب می‌کشد.
پرسپولیسی‌ها که بعد از دو بازی خانگی قبلی‌شان مقابل آلومینیوم اراک (هفته اول) و ذوب‌آهن اصفهان (هفته سوم) به زمین چمن و نداشتن تماشاگر روی سکو‌ها معترض بودند و حتی این باشگاه واکنش‌هایی در قالب بیانیه نشان داد، در دیدار آسیایی مقابل النصر ضمن پذیرفتن محرومیت از حضور تماشاگر، به خاطر کیفیت افتضاح زمین چمن لطمات جبران ناپذیری متحمل شدند.


مصدومیت زودهنگام ترابی، اخراج میلاد سرلک که کارت زرد اولش ناشی از سر خوردن در این زمین خراب بود و البته مصدومیت‌هایی که گریبان امیری و بیرانوند را گرفت در این بازی به پرسپولیس لطمه زد؛ ضمن اینکه نه پرسپولیس نه النصر نتوانستند بازی دلخواه خودشان را ارائه دهند.
حالا در شرایطی که پرسپولیسی‌ها خوشحالند در بازی با الدحیل در یک چمن مخمل‌گونه بازی خواهند کرد، اما از طرفی نگرانند که ۵ روز بعد از این مسابقه باید دوباره در ورزشگاه آزادی مقابل گل‌گهر سیرجان بازی کنند و از حالا دلشوره دارند که نکند در این بازی باز هم مصدوم بدهند و شرایط تیم قبل از بازی هفته سوم لیگ قهرمانان مقابل استقلال تاجیکستان بهم بریزد.
درعین حال پرسپولیس بعد از بازی مقابل گل گهر، سه‌شنبه ۳ آبان باید در تهران از تیم استقلال تاجیکستان میزبانی کند که اگر تا آن زمان حداقل به صورت جزئی وضعیت زمین چمن ورزشگاه آزادی ترمیم نشود خبری از فوتبال روی زمین و شناور نخواهد بود و البته احتمال مصدومیت بازیکنان هر دو تیم را تهدید می‌کند.

درواقع پرسپولیس که اکنون بازیکنان تکنیکی بیشتری در قیاس با استقلال دارد بیشترین لطمه را از وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه آزادی خواهد دید و مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار این باشگاه خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->